فروش بولت و مهره

فروش انواع و اقام بولت و مهره

فروش بولت و مهره

فروش انواع و اقام بولت و مهره

  • ۰
  • ۰

انواع مهره

در مقاله قبلی ما شما را با انواع مختلف بولت ها یا به عبارتی پیچ های خاص در صنایع مختلف آشنا کردیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهره ها آشنا نماییم. مهره ها انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلفی نیز از آنها استفاده می شود. در ادامه به بررسی انواع مختلف مهره ها می پردازیم و کاربردهای آنها را بررسی می کنیم.

مهره های شش گوش

همه ما تا به حال ل حداقل یکبار مهره شش گوش را دیده ایم. این مهره ها رایج ترین مدل مهره ها هستند که برای بسیاری از مصارف، مخصوصاً مصارف ساده از آنها استفاده می شود. این نوع مهره ها به شکل شش ضلعی هستند و هر چه قطر شش ضلعی مهره بیشتر باشد مقاومت آن نیز بیشتر است.
خود مهره های شش گوش نیز، مدل های مختلفی دارند. این مدل‌های عبارتند از:

  • فولادی ۱۰
  • گوش اچ پی HV
  • استنلس استیل A2
  • شش گوش بلند
  • شش گوش واشردار

 

مهره های گرد

مهره های گرد نیز یکی دیگر انواع رایج مهره هستند. کارایی این نوع مهره ها مانند مهره های شش گوش است است و تنها تفاوتشان این است که شکل این نوع مهره ها دایره ای و گرد است که باعث می شود در مکان های خاصی به کار بیایند.

 

مهره های واشردار

مهره‌های واشردار یا فلنج دار نیز یکی از انواع خاص مهره ها هستند واشرها معمولاً به عنوان قطعات مستقل برای افزایش سطح اعمال نیرو استفاده می شوند اما گاهی اوقات مهره ها را به شکلی درست میکنند که ته آن مانند واشر بزرگ است و سطح اعمال نیرو را بدون نیاز به وسیله دیگری را افزایش می‌دهد.

 

مهره های بالدار یا خروسکی

توضیح چندانی برای این نوع از مهره ها وجود ندارد. در اصل این نوع مهره ها همان مهره های شش گوش یا ساده هستند که بخشی اضافه دارند که این بخش در سفت شدن مهره کمک می کند. از این مهره ها در موارد مختلفی مانند نیز های قابل تنظیم، پایه های قابل تنظیم، کلمپ های قابل تنظیم و غیره استفاده می شود.

 

مهره های سربسته

این نوع مهره ها نیز مدل خاصی از مهره هستند که یک طرفشان بسته می باشد. این نوع مهره ها بیشتر برای بهبود ظاهر کار استفاده میشوند.

 

امیدواریم که توانسته باشیم به واسطه این مقاله، انواع شناخته شده مهره را به شما گفته باشیم و کمک کرده باشیم تا بهتر آنها را بشناسید.

  • ۹۹/۰۸/۲۴
  • بردیا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی